Reklamacie
Formuláre na stiahnutie
Dôležité súbory na stiahnutie pre vybavenie Vašej reklamácie alebo odstúpenie od zmluvy nájdete tu:
Odstúpenie od zmluvy
Reklamačný list
Reklamácia tovaru Českou poštou
Vďaka novej možnosti dopravy môže samozrejme tiež nastať situácia, že vy ako zákazník budete chcieť uplatniť reklamáciu na dodaný tovar cez Českú poštu, na ktorú máte iste právo, ak sa domnievate, že tovar nie je v poriadku a je istým spôsobom poškodený. Vznikajú tak dve situácie, ktoré môžu nastať, a to:
- PREVZATÁ zásielka - zákazník zásielku od ČP prevzal, teda je tovar už jeho a on sám musí podať na akékoľvek pošte do 2 dní reklamáciu. Je nutné mať so sebou kompletnú zásielku, v pôvodnom obale s nalepeným štítkom a faktúrou. Pracovník pošty spíše so zákazníkom reklamačný protokol a do 30 dní dostane vyjadrenie.
- NEPREVZATÁ zásielka - na zásielke bolo zrejmé, že tovar je poničený alebo poškodený a zásielku neprevzal. Tovar je teda odmietnutý a Česká pošta vracia zásielku späť ako odmietnutú. V tomto prípade je nutné, aby nás zákazník kontaktoval na našom telefónnom čísle +420 383 800 130 a celú záležitosť s ním vyriešime k jeho spokojnosti, Týka sa to všetkých zásielok na dobierku i tých vopred zaplatených na bankový účet.